enlitenjobbigbloggsomdukommerhata

Städat färdigt!

Kategori: Allmänt

Nu är mitt rum helt rent och fint, bara skrivbordet kvar men där behövs de inte städas. HAHAHAHAHAHHAAH :D oj varför var de där så kuuuul för ? Ha det så kult på resturangeeeen! ååh älskar den seriöst, den är så sjukt gammal men asså seriöst killen<3333333333333333333

men men, jag har prövat lite kläder jag fick av Jenny, älskar alla..Och ska ju till min mooormor och moooorfar ikväll och käka där..man vill ju ha något fint att ha på sig? (om ni undrar, så har jag en ovanligt bra relation med min mormor och morfar. lite ovanligt bra alltså, vissa träffar ju bara dom 1 gång i månaden eller så bor dom as långt ifrån en, men mina bor nästan granne med mig så det är sjukt skönt!)...

men tänkte på min vita blus/skjorta, eller någon kofta, eller en grymt snygg svart tröja..men nu ska jag lyssna på musik, duscha sen så hitta på något...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: