enlitenjobbigbloggsomdukommerhata

R.I.P IDA ÖBERG

Kategori: Allmänt

Fina du, hoppas du har det bäst där uppe. Vi hann aldrig träffas, men vi chattade en hel del i sommras och för några dagar sen :( Det känns så jävla hemskt att för 5 dagar sen, så chattade du och jag. Nu är du död, helt borta. Du kommer aldrig tillbaka. Jag tänkte på dina närmaste, hur har dom det nu? Kan fortfarande inte fatta att JUST DU är död. Vi var inte så jätte bra vänner, men vi kände varann.

Vi alla saknar dig finaste Ida, du är guldvärd. Du hjälpte mig i somras, och jag hjälpte dig. KOM TILLBAKA!

Kommentarer

  • ANGELICA.BLOGG.SE ♥ - VINN EN HEMLIG GOODIEBAG FRÅN E.L.F! säger:

    Vad hände? :(

    2012-02-01 | 17:42:12
    Bloggadress: http://angelica.blogg.se/
  • trololol säger:

    hon tog livet av sig... hoppade från ett berg. R.I.P. IDA <3

    2012-02-02 | 16:22:07
  • Paulina säger:

    ida, jag kännde inte dej alls. och jag vet inte alls vem du är. men jag hörde att du var underbar och jag ville lära känna dej...vad hände igentligen..och vrf just då! R.I.P..

    vila i frid ängel alla saknar dej ! till&med jag. jag känner inte dej alls! du kanske tycker jag e ett jävla pucko men du är säkert jätte underbar och vi gör allt för att du ska komma tillbaka..Så hämskt...Så saknad. <3

    2012-02-03 | 14:05:27
  • Ellinor säger:

    lite svårt att man tänker att vissa tar livet av sig så där :'c omg ida kom tillbaka !! Bästavän D': <3333333

    2012-02-03 | 14:06:48
  • Choffe. säger:

    Ellinor , var det din BÄSTAVÄN?

    oj...Stakars dig ..<3 finns för dig !

    2012-02-03 | 14:08:40
  • Ellinor säger:

    aw , tack Choffe... det värmer iaf lite i hjärtat men fyfaan vad jag fryser ! Ida <33 Älskling!! att man ska behöva gråta så tårarna inte finns mer , snälla bäretta ! vrf gjorde du så? JAG ÄLSKAR DEJ ! VRF LÄMMNADE DU MEJ? DU VET ATT JAG FANNS FÖR DEJ NÄR DU HADE DET JOBBIGAST! Du sa verkligen inte vrf du tänkte göra så....Nu är mitt liv över D:<3

    2012-02-03 | 14:11:49
  • Choffe. säger:

    snälla Ellinor , alla älskade ida. alla sörger för ida. snälla gråt inte mer hon kommer alltid finnas i ditt och mitt hjärta ! <3

    finns fan för dej !

    säg inte så , tänker du verkligen ta livet av dig? :(<3¨

    jag sa att jag inte skulle klara mej utan ida, och jag kan verkligen inte klara mej utan dej ellinor..... vi har minnen som ingen kan ångra och dem e verkligen oslagbara!<3 Lämmna mej inte då lämmnar jag också jorden..

    2012-02-03 | 14:14:38
  • Ellinor säger:

    omg choffe....snälla säg inte då du heller då! du vet att jag älskar dej. jag kommer också finnas i ditt hjärta. och ja, jag ska ta livet av mej...syns ngn gång då! kommer alltid älska dej också choffe , men snälla. om du lämmnar jorden finns det ingen lycka på jorden kvar. snälla , jag och ida kommer alltid hälsa på dig iaf ...<3 snälla tare på allvar och sluta skämta, du ska ingenstans! stanna där du hör hemma...<3

    2012-02-03 | 14:16:42
  • Choffe. säger:

    för din skull hjärtat.. kommer alltid göra det du säger till mej... Men jag måste få träffa dej innan du gör det, för jag vill verkligen inte att du ska göra det..usch stakars ida...ida skulle nog bli lite besviken på dej <3 hjärtat...

    2012-02-03 | 14:20:21
  • Choffe. säger:

    för din skull hjärtat.. kommer alltid göra det du säger till mej... Men jag måste få träffa dej innan du gör det, för jag vill verkligen inte att du ska göra det..usch stakars ida...ida skulle nog bli lite besviken på dej <3 hjärtat...

    2012-02-03 | 14:20:21
  • Ellinor säger:

    kommer aldrig ta dej fergivet, kommer aldrig tänka på dej som ett minne utan som en lycklig evig vänn...snälla låt mej va nu <3 du ska få träffa mej ! puss älskade choffe. du e som en storebror du ! :*

    och du lovar mej att inte gå bort bara för att jag göre!?

    2012-02-03 | 14:21:31
  • Choffe. säger:

    så länge som du inte vill lillasyster ...aw <3

    2012-02-03 | 14:21:49
  • Lotte Johansson säger:

    Hej, det är många som sörjer Ida, många som är ledsna och känner oro inte bara för Ida utan för alla er tjejer som har så mycket att brottas med. vi kanske tillsammans kan ordna en liten minnesstund för Ida och bjuda in politiker, skolledning och fritidsansvariga och låta de ta del av vad ni känner, vad ni behöver för att känna er trygga i skolan och på fritiden, vad ni behöver för att känna lust och glädje. jag bloggar mycket om unga och om hur tufft det många sätt är och jobbar med att skapa en mötesplats för alla. vill ni vara med?

    2012-02-04 | 08:03:29
    Bloggadress: http://lottejohansson.wordpress.com
  • Blenda säger:

    Ida hade ingen bästavän som hetter Ellinor. Hon och jag var bästavänner, hon var inte bästavän med dig Ellinor, om du vill snacka med mig, skriv till Blenda Hellström på facebook.

    Peace.....

    2012-03-05 | 20:11:59

Kommentera inlägget här: