enlitenjobbigbloggsomdukommerhata

Oj.

Kategori: Allmänt

Har inte uppdaterat någoting på 2 dagar, det spelar ändå ingen roll. Nu är jag tillbakaaaaa juföööörfan :D

Igååååår så åkte vi fucking tråkigt skit bla skridskor med röööönngååården, asså de vasjukt tråkigt om jag får erkännaaaa..sen kom Bella liksom hit, och vi köpte ägg för jag hade en utmaning (film kommer sen!) ah sen så drog vi t bella och gjorde vår första utmaning (film kommer) bada i snön med underkläder. men vi körde med shorts för en anledning :) sen sååå gjorde bella sin, film kommer på de med...äckligt asså..


seeeen träffaaa vi Beniiiis och han hjälpte oss med äggningen, eeeuuwww...fick duscha seriöst, äckligt var det. eeeeuuuwww eeeuuuuw eeeeuuuuuuuuwww.

sen drog vi till byns gård och träffa Sigge Pigge, Bellaaa skulle ha hjälp med läxan så Sigge Pigge hjälpte henne liksom liiiite, och sen spela jag åååh sigge pigge hänga gubbe..också gjorde jag och bella en grej på sigge pigges fb hiiihihihi....

Bella sov här liksom, hon spillde ut läsk på golvet..smart brud, sen bara blunda vi också somna vi direkt...smarta brudar...så ja...
vad vill ni mer veta? har inte varit i stallet så mycket denna vecka, men de har kommit saker i vägen..imorgon blir det stallet! saknar min älskling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: