enlitenjobbigbloggsomdukommerhata

kan vara kul åh veta;

Kategori: Allmänt

tänkte köra lite som alla andra, kanske göra en utmaning? kanske, kanske inte. men de här kan va kul åh veta om mig;

*Jag älskar Green Day, Lady Gaga, Justin Bieber och 50cent.
*Jag tycker att snoop dogg är sjukt äcklig, men galet bra.
*Jag har ridit i hela mitt liv, men spelat fotboll emellan. Var mest målvakt på sista tiden, saknar som 17!
*Jag kan få spykänslor på dom jag inte tycker om, jag kan göra konstiga miner när dom är framför mig åh inte ser mig. Har bara blivit så, helt automatiskt.
*Ibland får jag städryck, som min kääära mooor kan få ibland hahah. och då måste jag bara städa, hela rummet sen efter 10-20 minuter går jag åh sätter mig vid daaatoooorn...
*jag hatar internet, det är såååå beroendeframkallande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: