enlitenjobbigbloggsomdukommerhata

Hmm ska jag berätta om mig?...

Kategori: Allmänt


Okey, huhuhuh. Vet inte vart jag ska börja?..Finns såååå mycket positiva saker att skriva om mig, haha skoja.
Nej men jag heter Agnes Andersson Johansson, jadu. Jag använder mest Agnes Andersson, men Johansson är också mitt efternamn. Allt blir för jobbigt annars.
Jag är snart 13 år, wehåååå! Fast så coolt är det faktiskt ickepicke naaeeej.

Jag tränar och tävlar dressyr på min lilla roooosa ponni (fast hon är egentligen svart åh vit, ¨åh brun ibland när man rakar henne, och när man tvättar henne blir hon rosa istället för vit.) jag har haft henne i mer än 1 och ett halvt år. Älskar henne verkligen, hon är den bästa som finns.
Jag har inte adhd, men jag måste hålla igång nästan hela tiden ;) asså, jag gillar inte att ha tråkigt och grejer.

Som ni kanske har märkt älskar jag Green Day och Justin Bieber. Men man ska inte glömma den bästa i världen, Lady GaGa! Är helt galen i dom. Jag avskyr att måla naglarna med typ färger, jag använder bara svart! Haha. Också älskar jag midjebyxor, love!

Min bästavän, sen dagis tills nu är Lovisa Lindstaf. Vi umgås jävligt ofta, och hon vet allt om mig. Och jag vet typ allt om henne.

Jag tycker om min klass väldigt mycket (jämnfört med vad andra ungdomar i min ålder skriver) men bara de att, vi har kommit varandra väldigt nära nu i sexan. Vi alla umgås på rasterna och grejer, är typ vän med alla så ja. Har rätt bra vänner om man ska säga så.

Jadu vad ska man säga mer? Bor med min hund Rocko, min lillebror (-.-) Erik, Mamma och Pappa. Har även två stycken syskon, som inte bor hemma. Det är min pappas barn inte mammas. Dom heter Karolina och Daniel :)

Mitt liv de där asså, inte så intressant ;)


Bästavän

Kommentarer


Kommentera inlägget här: