enlitenjobbigbloggsomdukommerhata

har du någonsin gjort något du verkligen ångrar?

Kategori: Allmänt

har du någonsin gjort något du ångar någon gång? jag har gjort det, faktiskt några gånger. i höstas hände en grej, jag har blivit så sjukt stark för de osv. de hände en grej idag, som jag verkligen ångrar.
jag skrev ett inlägg och skrev att jag skolkade från so´n idag.

jag skolkar aldrig, jag menar det verkligen. aldrig. jag kommer aldrig försent. om jag inte går på något möte med skolsyster i skolan då. men idag kände jag mig verkligen svag, jag är sjukt sjukt sjukt stark egentligen. men idag var jag så svag, kunde knappt prata sen i slutet på dagen. jag bestämde mig sen för att ringa upp min mamma och prata med henne.  sen träffa jag skolsyster i matsalen och sa att jag ville prata med henne.
sen kom Alice fram till mig så satt jag och pratade med henne, och sen kom lovisa och bella. tack tjejer, ni är bäst! men jag bestämde mig för att inte gå på so´n idag, så jag sket i den. slutar egentligen nu för jag har håltimme idag igen, och jag sluta egentligen so´n för några minuter sen. men de var nog lika bra att jag fick gå hem nu.

Ska åka upp till min älskade ponny, och rida och bara mysa. Hon får mig alltid att må bättre, eftersom att hon är mitt allt och lite till.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: