enlitenjobbigbloggsomdukommerhata

;)

Kategori: Allmänt

nu ska jag försöka vara lite seriös, ni vet ju hur mina inlägg blir helt knasiga. måste bara få skriva en liten sak här.

Vi ser på Nellie Berntsson, sverigest mest kända 00a hon ser grymt bra ut för att vara 11 år. Men om man kollar egenom hennes kommentarer är det bara; Åh Nellie du är så fin, skulle vilja göra allt för att få lära känna dig för att få se dig åh kan du besöka min blogg♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
jag håller med om det, hon är sjukt fin. men vissa brudar gör så för att smöra för Nellie, för att ni ska bli vänner.
ska vi ta något annat exempel?

Jacob Ling Vannerus, när han hade sin blogg så såg man alla kommentarer: JACOB DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG, ACCEPTERA MIN VÄNFÖRFRÅGAN PÅ FACEBOOK SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
och ni tror seriöst att Jacob skulle göra det?

Om ni får ett svar av Nellie på eran blogg, blir ni hel galna åh lägger ut den kommentaren och grejer. Självklart blir man väl glad för att man har fått en kommentar av en av sveriges största hästblogg skulle jag också blivit men gärna utan att man har smörat..

Jag läser Nellies blogg, vardagligen. Och jag vill verkligen, om Nellie av någon anledning skulle läsa detta att hon säger till om det är något jag ska ta bort eller något.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: