enlitenjobbigbloggsomdukommerhata

dra åååååt

Kategori: lookbook/klääääder

nääe jag skoja, jag menar mer. det är så sjukt tråkigt att blogga om kläder och jag har inte alls stort intresse för att shoppa, fixa naglarna eeuuuw tycker sånt är sjukt tråkigt. shoppa visst när man hittar något grymt så är det väl kul men de e roligast att shoppa på nätet :)

men jag har lite annorlunda stil på kläder, vill bara ha allt jag ser på topshop, kolla själva.

Photo 1 of Multi Strap VestPhoto 2 of Multi Strap Vest
Photo 1 of Stripe VestPhoto 2 of Stripe Vest
Photo 1 of Quilted Panel PU BikerPhoto 2 of Quilted Panel PU Biker
MOTO Dark Green Ripped  Skinny JeanMOTO Kristen High Waisted Skinny Jeans
Photo 1 of Purple Lurex Bandeau BikiniPhoto 2 of Purple Lurex Bandeau Bikini

Kommentarer


Kommentera inlägget här: